fredag 16. mars 2012

Juba, juba!

Nå har jeg bare 1 mil igjen! Gikk tur/retur byen i går, og ble hentet etter jobb i dag. Sparer den siste mila til søndag. Skal bli godt å dra på jobb i morgen uten å ha gått av seg beina først, selv om det er mye positivt med å starte dagen med en langtur også. Fargo og Vilma er rolige og fornøyde. Fargo, som ikke liker å kjøre bil, laget ikke et eneste pip på vei hjem i dag.

Lurer på hva slags mål jeg skal sette meg for neste uke. Før har jeg vært veldig fornøyd med 6 mil i uka, og jeg tror ikke det blir noe mer enn det i hvert fall. Kjenner at jeg inspirerer meg selv, og at neste uke ikke kommer til å bli en lat uke selv om jeg har gått så langt denne uka her.


Nå skal jeg spise is! Sjokoladeis med biter av brownies i! 
God helg!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere