fredag 12. mai 2017

Skriv under!

Akkurat i det jeg skulle til å blogge om en tur jeg gikk i fjor, så kom jeg over en forferdelig sak. Dyremishandling på det groveste. To tyrkere poserer på hver sin side av hunden de nettopp har skåret ørene av. Dette er min blogg, og jeg kan heldigvis banne så mye jeg vil her. Fy faen i svarteste hælvete, sier jeg da! At det går an å gjøre noe sånt mot et forsvarstløst og uskyldig dyr! Jeg hadde IKKE klart å oppføre meg om jeg hadde truffet dem. Jeg har tanker om hva jeg ville gjort med dem, og de tankene er ikke pene. Jeg kan bare håpe på at noen allerede har oppsøkt dem, og vært like kreative som jeg ville vært.

Jeg får VONDT inni meg når jeg ser sånt. Jeg gjorde det lille jeg kunne og skrev under på underskriftskampanjen om at de bør få mer straff enn en stusselig bot. Skriv under du og!

https://www.change.org/p/sign-justice-for-dog-with-ears-cut-off-for-selfies


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere