fredag 19. august 2011

Kaffkao!

Vi er godt i gang med dag seks. Kom litt senere i gang enn planlagt, men vi hadde jo egentlig ikke planlagt så mye. Måtte se ann foten til Kjetil. Den har vært så og si helt frisk i dag, så da la vi ut på marsjen til Oppdal. Vi husker denne etappen som veldig lang, og i fjor ble vi veldig slitne. Jeg kan virkelig ikke forstå at vi kom så langt i fjor når vi hadde så vondt! Sekkene vi har i år er jo som krem på ryggen i forhold! Jeg er dessuten veldig fornøyd med fjellskoa mine. Crispi Besseggen. Vi har gått 1,6 mil før kaffepause i dag, og jeg kjenner det såklart i føttene, men det er laaangt igjen til den smerten jeg hadde i fjor. Jeg hadde fjellsko i samme prisklasse da, men det er stor forskjell på dem. Ellers er vi fornøyde med alt vi har av utstyr. Men, med litt regn nå og da har jeg funnet ut at jeg må fornye jakka mi på Oppdal. Den er lekk, men det er fordi jeg har bruk den i flere år nå. Flaks at jeg fant ut det før vi kom oss opp på fjellet! Fjellet venter oss i morgen. Da bærer det over tregrensa. Det blir bratte saker! På toppen skal verdens beste svigermor og kjæresten hennes møte oss! Hørte rykter om lapskaus! Vi gleder oss! Nå skal vi nyte en blanding av kakao og kaffe før vi legger ut på siste del av marsjen mot Oppdal.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere