mandag 12. mars 2012

Regn, regn og atter regn!

Da er jeg i gang med timilsuka mi og har gått to mil i dag. I regnet. Pøsregnet. Det var faktisk friskt og jeg blir ikke sur av å tenke på at det er spådd enda mer regn i morgen. Armene mine fryder seg over at beina får kjørt seg litt nå. Etter å ha stått i merkelige (se for deg hva du vil) positurer og sminket (jeg er makeupartist) har jeg klart å dra på meg senebetennelse. Hadde det før jul også, men så ble jeg reddet av en sterk lungebetennelse, og etter å ha ligget rett ut i mange dager roet senebetennelsen seg veldig. Den er nå tilbake for fullt, til min store fortvilelse. Får vel prøve å bruke armene litt mindre, så går det vel over. Fargo og Vilma går heldigvis pent på hver sin side av meg. Hadde vært verre hvis de rev og slet i meg. I morgen blir det to mil til, og så blir det to mil på onsdag. Resten har jeg ikke planlagt enda. Håper jeg inspirerer flere til å legge ut på tur!


Disse er på ønskelista. Ikke noe å gå langt i, men mulig jeg hadde fått bruk for dem mer enn en gang alikevel.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere